:: Menu ::

Przejścia drogi Motyka
Rejon Droga, wycena, styl Data przejścia Autor przejścia

Tatry, Zamarła TurniaMotyka V TRAD 2017-07-29Kinga i Ania
W sobotę we dwie poprowadziłyśmy Motykę. Pierwszy i czwart wyciąg Kinga, drugi i trezci Ania.

Tatry, Zamarła TurniaMotyka V RP 2011-09-18Justynka,Leszek Szymańscy
DrogÄ™ robiÅ‚em wiele lat temu teraz komfortowe stany uÅ‚atwiajÄ… wspin, ale warto na niÄ… wracać, aby zobaczyć klasÄ™ naszych poprzedników. Justynka dzielnie walczyÅ‚a z przyciężkim plecakiem

Tatry Seroka Vieża (Mały lodowy szczyt)Motyka V OS 2011-08-06Grzesiek, Arek
1 i 2 wyciąg super. Nieprawdopodbne wymycia, którymi się wspina, naprawdę robią wrażenie. Na 3 wyciągu poszliśmy sugerując się schematem w lewo i wbiliśmy się w jakieś około szóstkowe trudności. Nie byliśmy pierwsi bo były tam już haki więc chyba jest to częsty błąd. Dla ewentualnych powtarzających uwaga żeby raczej sugerować się zdjęciem z wrysowaną linią drogi niż schematem i na początku 3 wyciągu raczej w prawo niż w lewo. Dolina piękna, droga bardzo ładna. Tylko podejście dość długie ale za to przyjemne. Do tego stopnia, że nawet po 2,5 godziny snu podchodzi się przyjemnie:) Następnego dnia zrobiliśmy jeszcze Klasyczną na tej samej ścianie, również warta zrobienia.

Tatry, Ostry SzczytMotyka IV+ OS 2011-08-05Grzesiek i Arek
Droga ładna ale tak naprawdę o górę tu chodziło. Przynajmniej ja, po prostu chciałem się wspiąć na ostrego, którego grań wygląda tak imponująco a sam ostry jest jednym z nielicznych szczytów, na które nie ma turystycznych dróg a pierwsze wejście na ten szczyt odbyło się dość późno w porównaniu z innymi górami w Taterkach.